Mage's Initiation: Reign of the Elements [L] [ENG / ENG] (2019) (1.1) [GOG]

Ответить на тему
 
Автор Сообщение

m_o_r_o_z ®

Пол: Не указан

Стаж: 7 дней

Сообщений: 64

Создавать темы 23-Мар-2019 16:40

[Цитировать]

Mage's Initiation: Reign of the Elements- Дата выхода: 30 января 2019
Жанр: Adventure, RPG, Fantasy, 2D, 3rd Person
Разработчик: Himalaya Studios
Издатель: Himalaya Studios
Тип издания: Лицензия от
Версия игры: 1.1 (27504 по GOG)
Платформа: Windows
Язык интерфейса и субтитров: Английский (ENG)
Язык озвучки: Английский (ENG)
Таблетка: Не требуется (DRM-free)
- Системные требования:
Минимальные
Операционная система: Microsoft Windows 7 / 8 / 10
Процессор: Intel Pentium or higher
Оперативная память: 64 MB RAM
Видеокарта: 640x400, 32-bit colour, 700 MHz
Звуковая карта: All DirectX-compatible
DirectX: Version 6.0
Свободное место на жёстком диске: 1.2 GB
Рекомендуемые
Операционная система: Microsoft Windows 7 / 8 / 10
Процессор: Intel Pentium or higher
Оперативная память: 128 MB RAM
Видеокарта: 1280x800, 32-bit colour, 1200 MHz
Звуковая карта: All DirectX-compatible
DirectX: Version 8.0
Свободное место на жёстком диске: 2 GB-Описание:Д'Арку шестнадцать лет. Последние десять из них он упорно учился управлению стихиями под руководством высших магов Игинора. Занимаясь наукой и постигая таинства магии в башне волшебников, любопытный подросток часто размышлял: каково это — исследовать мир за пределами школы?Обучение д'Арка подходит к концу, и наставники решили устроить ему испытание. Юноше нужно использовать все свои магические умения и силу духа, чтобы добыть три предмета: локон волос могучей чародейки, неиспорченную скорлупу яйца грифона и тройной рог легендарного трирога.
Помогите д'Арку во время его путешествия по средневековому Игинору. Продеритесь через гибельный Кровавый лес, кишащий гоблинами-красношляпами. Пересеките бесплодную пустошь, где обитают лишь бесчестные бандиты и свирепые копатели. Проплывите по огромному озеру, где зло маскируется под красоту. И взойдите на гору, на которой живут таинственные и враждебные к чужакам флитериане. Пришло время д'Арку проявить себя.
Три задания. Одна попытка. Справится ли д'Арк с испытанием, чтобы занять своё место среди других магов?..-Особенности игры:
Уникальная ролевая игра с приключенческим уклоном в духе King's Quest и Quest for Glory.
Разработка игры заняла 10 долгих лет – ровно столько же ушло на обучение главного героя премудростям магии!
Получайте новые заклинания по мере развития персонажа. Забудьте о прокачке характеристик!
Выберите один из четырёх классов персонажа (вода, воздух, огонь и земля), у каждого из которых есть свои заклинания для решения головоломок и проблем.
Сюжет игры изменяется в зависимости от ваших действий.
Более 50 волшебных самоцветов, усиливающих ваши магические способности.
Сражайтесь с жуткими ордами чудовищ или избегайте стычек, сосредоточившись на приключении.
Прекрасно анимированные пиксельные герои.
Более 30 детализированных портретов персонажей.
Более 9000 озвученных и синхронизированных с мимикой героев строк.
Цифровой саундтрек, пронизанный магией и таинственностью.

Порядок установки и запуска игры

① Запустить setup_mages_initiation_reign_of_the_elements_v.1.1_(27504).exe.
② Установить игру в предпочитаемую директорию, следуя инструкциям инсталлятора.
③ Кликнуть по ярлыку игры на рабочем столе, запустив её от имени администратора (Правой кнопкой мыши по ярлыку ⇛ Свойства ⇛ Совместимость ⇛ Выполнять эту программу от имени администратора).
④ Доказать окружающим, на какие подвиги вы способны, проявив силу, мудрость и талант, чтобы занять своё местечко на магическом Олимпе.

Наличие/отсутствие рекламы

Во время инсталляционного процесса происходит информирование пользователя о других игровых продуктах посредством сменяющих друг друга кликабельных изображений от официальной системы цифровой дистрибуции GOG.
UPD 22/03/2019Игра обновлена до версии 1.1. Просьба перекачать торрент-файл. ★

Список изменений

Patch 1.1 (21st February 2019):
► Updated to AGS Engine v.3.4.3 (Potentially fixes Steam/GOG plugin crashes on start-up and removes artifact lines from sprite edges in OpenGL mode).
► Fixed a bug that was causing the Round of Ale to be sold for 19 gold coins instead of 14.
► Fixed textual misinformation on the title screen when hovering over the "Verb Coin" button. The text description has been updated to be more accurate.
► Fixed a bug when playing with the Verb Coin interface where sometimes the tooltip text descriptions would disappear permanently.
► Fixed a rectangular graphical glitch near the river's drain at evening/night, when the screen is tinted darker shades of blue.
► Fixed a bug where manually entering the combination code for the Hallowed Hall could stop working.
► Fixed a bug that caused the Sapphire Brooch (Marin's Tear) item to be collected from Strof's cupboard, even if you no longer had it in your possession when your items were stolen by the Redcaps.
► Fixed a bug that caused the game to freeze (and the death GUI not to appear) if you reached 0 health during combat and had the Twin Sapphire gem equipped in your Conductor, which regenerates Health Points back up to 25%.
► Fixed a freeze that occurred in Sir Hamfed's manor when attempting to access the inventory GUI while using the Verb Coin and viewing the cabinet close-up.
► Fixed a fatal crash when talking to Fend in the showdown when playing with the voices disabled.
► Fixed an issue with the Verb Coin and Compact interfaces where the master key could not be clicked on the back door while inside the Redcaps' Cooking Hut.
► Fixed an issue with the Verb Coin and Compact interfaces where the Exsolve spell could not be clicked on the back door while inside the Redcaps' Cooking Hut.
► Fixed an issue with the Verb Coin and Compact interfaces where the tingleberry powder could not be clicked on the guard's smoking pipe
► Fixed a bug where venom damage would continue to be inflicted while combat was paused.
► Fixed a bug where drinking the lake water from the pitcher did not revert its description to "Empty Water Pitcher".
► Fixed a bug during the Air Mage side-quest where casting the Gust spell at the pile of sand without having the required 3 Mana points, would make the sand pile instantly disappear and cause the 1XP associated with this action to not be awarded.
► Fixed a bug that prevented the "Thanks, But No Thanks" achievement from being awarded if you rejected the offer straight away (I.e. didn't stand inside the Summoning Circle).
► Fixed a points discrepancy when combining the block of wood with the metal pole. (1XP was not being awarded if the pole already had the wheel or wheel and feathers attached.)
► Fixed a bug in the combat tutorial with Varner, where casting Stone Shield would be immediately followed by automatically casting Swallow (after which, the game would soft-lock and freeze).
► Fixed a bug where Shareen could talk in the Fountain Hall at night, even though she wasn't present.
► Fixed a bug when entering the crossroads screen from the right with the arrow keys, which made D'arc not appear in the new screen and caused the game to soft-lock.
► Fixed an XP scoring discrepancy when burning the Applebliss fruit and then using a regular fruit (orange, lemon) to knock it down. XP was being awarded that shouldn't have been.
► Fixed a bug where it was possible to switch the Ruffian's mug just after he had taken it from the window sill, resulting in an unwinnable game state.
► Fixed a bug that made it possible to assign stat points during the cutscene where D'arc helps Falc up the mountain, resulting in a soft-lock game freeze.
► Fixed (attempted) a bug where killing enemies at the exact moment they regain some Health Points (e.g. the Water Wraith healing other Wraiths in the cave battle) would put them into a semi-alive/dead state and make them unable to be killed.
► Fixed a bug when showing the bandage to Pyraze, which resulted in him saying the same line twice.
► Fixed a bug that was causing the mouse cursor to remain invisible after combat ended if you were playing with the keyboard controls only.
► Fixed a bug that sometimes resulted in enemies instantly dying and then reviving again as soon as combat started.
► Fixed a bug in Varner's tutorial, where D'arc's sparring opponent could turn into a redcap goblin when casting Lightning Chain on him instead of Confuse. Also fixed a subsequent soft-lock freeze that occurred if you continued to (correctly) cast Lightning Chain after that.
► Fixed an oversight where it was possible to mouse-over the Big Bad and prematurely reveal their identity while outside the Mansion gates.
► Fixed a potential freeze when casting the Float spell to ascend/descend to/from the window ledge in the Mansion's Rear Courtyard screen.
► Fixed a glitch in the final battle where casting the Hail spell could sometimes make it appear downstairs, rather than where the targeting cursor is on the upper balcony.
► Fixed (attempted) a potential start-up crash when reading the options.dat file (Error message was saying that files were being read in the wrong order).
► Fixed (attempted) a potential crash when dying in combat (Error message said a blocking function was called from within a non-blocking-event such as repeatedly_execute_always).
► Changed the Wastelands Map hot-key to CTRL+W (from CTRL+M) to prevent the map GUI from appearing after saving or restoring the game using the Enter key, or press Enter during combat (Ascii key conflict).
► Changed it so you cannot leave Brashem's camp when asked to search for proof, until after you have discovered said proof. This prevents a freeze later in the game.
► Added an option to the Combat Difficulty slider that allows disabling combat encounters (except for boss battles), by moving the slider all the way to the left. Merchants will give away crucial items/services for free in this mode if the player doesn't have enough gold. so that money doesn't need to be sought. But any XP normally associated with paying for those items/services won't be awarded.
► Added a tip when starting a new game that the Escape key can be used to skip walking/running.
► Added the missing 1 XP Point when taking the feather from the Observation Hall (Air Mage).
► Added food item interactions (dead fish, Casipoisse flesh, and meat) for the insects/bugs in the Redcap camp backyard.
► Added some missing backer names to the Book of Backers in the Reading Hall.
► Added some missing credits to the PDF Manual and adjusted the Verb Coin instructions.
► Added a pop-up message informing the player about the loot hotkey and using it to pick up out-of-sight loot items.
► Removed the echo effect from one of D'arc's speech lines where it should not have been applied.
► Balance: Mages Water is now free to drink directly from the Fountain Hall.
► Balance: Reduced cost of a Flask of Mage's Water to 10 gold coins.
► Balance: Reduced cost of Mana Potion to 5 gold coins.
► Balance: Reduced cost of Health Potion to 4 gold coins.
► Balance: Reduced the requirement to use Scrolls of Identify from 4 Base Intelligence to 3.
► Balance: Added more Intelligence stat logic to Demon's Deal. Now, when D'arc has mid or high-range Intelligence, it becomes increasingly easier to win against Fend.
► Various spelling and grammar fixes.
[Профиль] [ЛС]
Показать сообщения:    
Ответить на тему

Текущее время: 26-Мар 18:42

Часовой пояс: UTC ± 0



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы